FAQ

1.Parowanie zegarka z telefonem.

Nasze urządzenia kompatybilne są ze smartfonami pracującymi na systemie operacyjnym Android oraz iOS. W przypadku iOS w zależność od modelu zegarka może to być kompatybilność ograniczona, taka informacja zawsze znajduje się w opisie produktu na naszej stronie. Przed połączeniem zegarka z telefonem dokładnie zapoznaj się z instrukcją obsługi smartwatcha. Kolejnym krokiem jest pobranie na nasz smartfon aplikacji do połączenia urządzeń. Aplikacje pobieramy ze Sklepu Play lub App Store, aplikacje są darmowe i jest ich dużo. Aplikacje podane są w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.

2.Jaką aplikacje zainstalować na smartfonie by skonfigurować smartwatch dziecięcy z serii KIDS lub GPS?

Nasze urządzenia kompatybilne są ze smartfonami pracującymi na systemie operacyjnym Android oraz iOS. Przed rozpoczęciem korzystania z urządzenia zalecamy dokładne zapoznanie się z instrukcją obsługi dołączoną do urządzenia. Aplikacje pobieramy ze Sklepu Play lub App Store. Aplikacje są darmowe. Poniżej podane są aplikacje, które należy pobrać i zainstalować dla poszczególnych modeli :

  • Kids 1, Kids 2, Kids 4, Kids 5 : aplikacja Garett Tracker
  • Kids 3, GPS 2 : aplikacja Dowear
  • GPS 3 : aplikacja SeTracker

3.Jakie warunki musi spełniać karta SIM, by zegarek dziecięcy działał prawidłowo ?

Do modeli Kids 1, Kids 2, Kids 3, Kids 4 oraz GPS 2 instalujemy kartę w standardzie Micro SIM.

Modele Kids 5 oraz GPS 3 posiadają sloty na kartę Nano SIM.

Karta SIM musi spełniać następujące warunki :

  • Karta musi być aktywna (jeśli to nowa karta należy ją aktywować w telefonie komórkowym poprzez wykonanie połączenia wychodzącego)
  • Karta musi posiadać środki na koncie (dotyczy kart na doładowania)
  • Karta nie może mieć aktywnego kodu PIN (by sprawdzić czy karta posiada aktywną blokadę PIN należy zainstalować ją w telefonie komórkowym i sprawdzić czy podczas włączania będziemy zapytani o kod PIN. Jeśli tak to blokada jest aktywna i konieczne będzie jej wyłączenie w ustawieniach telefonu lub poprzez kontakt z operatorem)
  • Karta nie może posiadać blokad rodzicielskich.
  • Karta musi obsługiwać tryb pracy 2G, musi posiadać włączoną usługę internetu oraz funkcję identyfikacji numeru.

UWAGA : Karty SIM oferowane przez operatorów jako internetowe, dedykowane np. do tabletów mogą nie działać w urządzeniu.

Z uwagi na to, że urządzenie korzysta z połączenia internetowego, by nie generować dodatkowych kosztów zalecamy wykupienie u operatora pakietu internetowego. Pakiet 1GB / miesiąc jest wystarczający. Koszty połączenia internetowego, połączeń głosowych oraz wiadomości SMS są regulowane przez cennik operatora sieci komórkowej.

4.Gdzie znaleźć kod ID / numer rejestracyjny zegarka (Smartwatche dziecięce) ?

  • Kids 1 : Kod rejestracyjny znajduje się na naklejce z napisem REG CODE znajdującej się   na baterii urządzenia, pod metalową klapką. Kod można zeskanować w aplikacji lub wpisać go ręcznie.
  • Kids 2 : Kod rejestracji znajduje się na naklejce z napisem REG CODE znajdującej się  na odwrocie zegarka. Kod można zeskanować w aplikacji lub wpisać go ręcznie.
  • Kids 3 : Kod rejestracji znajduje się na naklejce z napisem CID znajdującej się na odwrocie zegarka oraz na oryginalnym opakowaniu urządzenia.
  • Kids 4 : Kod rejestracji znajduje się na naklejce z napisem REG CODE znajdującej się  na odwrocie zegarka. Kod można zeskanować w aplikacji lub wpisać go ręcznie.
  • Kids 5 : Kod rejestracji znajduje się na naklejce z napisem REG CODE znajdującej się  na odwrocie zegarka. Kod można zeskanować w aplikacji lub wpisać go ręcznie.
  • GPS 2 : Kod rejestracji znajduje się na naklejce z napisem CID znajdującej się na odwrocie zegarka oraz na oryginalnym opakowaniu urządzenia.
  • GPS 3 : Kod rejestracji znajduje się na naklejce z napisem REG CODE znajdującej się  na odwrocie zegarka. Kod można zeskanować w aplikacji lub wpisać go ręcznie.
  • Modele Kids 3, GPS3 :
    • Sprawdź czy karta SIM spełnia wszystkie wymogi opisane w pytaniu „Jakie warunki musi spełniać karta SIM, by zegarek dziecięcy działał prawidłowo ?”
    • Wyłącz i uruchom zegarek ponownie.
    • Jeśli karta SIM spełnia wszystkie warunki, a mimo tego brak jest połączenia internetowego, to należy skontaktować się z operatorem sieci komórkowej.

5.Brak połączenie internetowego w zegarku, komunikat w aplikacji „Urządzenie nie jest w sieci.”

 

  • Modele Kids 1, Kids 2, Kids 4, Kids 5, GPS 3 :
    • Sprawdź czy karta SIM spełnia wszystkie wymogi opisane w pytaniu „Jakie warunki musi spełniać karta SIM, by zegarek dziecięcy działał prawidłowo ?”
    • Wyłącz i uruchom zegarek ponownie.
    •  Jeśli karta SIM spełnia wszystkie warunki, a mimo tego brak jest połączenie internetowego to należy wykonać konfiguracje APN zgodnie z instrukcją poniżej :

Z dowolnego telefonu komórkowego wysyłamy sms o treści poniżej na numer, który jest w zegarku (karta SIM musi być w zegarku, zegarek musi być włączony). Wielkość liter ma znaczenie.

Treść pierwszego sms : pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#

po chwili na telefon powinniśmy otrzymać odpowiedź o treści : [surl,52.28.132.157,port,8001#] ok!

Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy drugą wiadomość o treści zależnej od operatora karty w zegarku :

  • Play, T-Mobile, Virgin Mobile : pw,123456,apn,internet#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:;passwork:;userdata:.

  • Plus : pw,123456,apn,plus#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:plus;user:;passwork:;userdata:.

  • Orange, NJU Mobile : pw,123456,apn,internet,internet,internet#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:internet;passwork:internet;userdata:.

Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy sms o treści : pw,123456,reset#

Po ok. minucie zegarek powinien uzyskać połączenie z internetem.

Gdy nie otrzymujemy odpowiedzi na żadną wiadomość należy zamienić w treści sms liczby „123456” na „523681” i ponowić wysłanie.

Z dowolnego telefonu komórkowego wysyłamy sms o treści poniżej na numer, który jest w zegarku (karta SIM musi być w zegarku, zegarek musi być włączony). Wielkość liter ma znaczenie.

Treść pierwszego sms : pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#

po chwili na telefon powinniśmy otrzymać odpowiedź o treści : [surl,52.28.132.157,port,8001#] ok!

Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy drugą wiadomość o treści zależnej od operatora karty w zegarku :

  • Play, T-Mobile, Virgin Mobile : pw,123456,apn,internet#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:;passwork:;userdata:.

  • Plus : pw,123456,apn,plus#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:plus;user:;passwork:;userdata:.

  • Orange, NJU Mobile : pw,123456,apn,internet,internet,internet#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:internet;passwork:internet;userdata:.

Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy sms o treści : pw,123456,reset#

Po ok. minucie zegarek powinien uzyskać połączenie z internetem.

Gdy nie otrzymujemy odpowiedzi na żadną wiadomość należy zamienić w treści sms liczby „123456” na „523681” i ponowić wysłanie.

6.Niedokładna lokalizacja GPS (Smartwatche dziecięce)

Aby lokalizacja zegarka była określona z największą dokładnością, smartwatch musi być na otwartym terenie, by miał sygnał GPS. Gdy zegarek nie ma sygnału GPS, bo np. znajduje się w budynku lokalizacja określana jest na podstawie najbliższego nadajnika sieci komórkowej.

 

 

 

 

 

Zapisz się do naszego newslettera
Bądź na bieżąco z naszymi ofertami i promocjami

  • Informacje o zamówieniach

    799 881 220

    Pomoc techniczna

    799 881 221

    Zamówienia hurtowe

    799 881 215
  • sklep@garett.pl