Reklamacje

Gwarancja
Produkty sprzedawane w sklepie Garett posiadają 12 miesięczną gwarancję.

Garett Electronics posiada Ogólnopolski serwis Gwarancyjny.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji
 Jak zgłaszać reklamację?

1.  Napotkałeś problemy z  zakupionym urządzeniem? - Skontaktuj się z nami  mailowo :  serwis@garett.pl lub telefonicznie 799-881-221 i przedstaw  dokładnie problem. 

2. Chcesz do nas wysłać urządzenie na   reklamację? - Zapakuj dokładnie reklamowany produkt i dołącz do niego   wypełnioną kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu. 

Tak przygotowaną  reklamację prześlij na nasz adres : Garett Dział Zwrotów, Targowa 18/1413, 25-520 Kielce.

3.  Jeżeli podane w reklamacji  dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem  reklamacji zwrócimy się do Ciebie o jej  uzupełnienie we wskazanym  zakresie. 

4. Rozpoznajemy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

6. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

7.  Klient zobowiązany  jest wysłać reklamowany towar na swój koszt a w  przypadku pozytywnego  rozpatrzenia reklamacji naprawiony lub wymieniony  towar odsyłamy do  klienta na nasz koszt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: serwis@garett.pl,
Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.



  • Informacje o zamówieniach

    799 881 220

    Informacje o produktach

    799 881 221

    Zamówienia hurtowe

    799 881 218
  • sklep@garett.pl